četvrtak, 11. kolovoza 2016.

MIRISNA ČAROLIJA




MIRISNA ČAROLIJA IZ ORIFLAME KATALOGA







Drage moje makeupholičarke, ugodan dan vam želim. Nadam se da ste se naspavale i da ste spremne za nove pobjede!:) Danas vam pišem o moja četiri najdraža Oriflame parfema: Amazing Paradise Divine  Love Potion Secrets  i White Lilac 
Pa .. uživajte:)





1. Amazing Paradise - zelena guava, rajski cvijet, vatreno drvo





Amazin Paradise - parfemska voda.
Doživite očaravajući dragulj u svijetu luksuznih mirisa, definiran jedinstvenim Oriflame otkrićem: mirisom rijetkog rajskoga cvijeta "Paradise Drop". 50ml










Izgled bočice i samo pakiranje ove parfemske vode potpuno me je očaralo i bez da sam osjetila miris rajskoga cvijeta. Puno staklo i tirkizna boja koja se prelijeva na svjetlu, te činjenica da tako lako prianja u ruci bili su mi sasvim dovoljni da se na prvi pogled zaljubim u ovo malo čudo, a još kada sam ga i pomirisala - ostala sam bez teksta! Jaka citrusna nota stapa se sa onom drvenastom u kreaciji koja me je potpuno oduševila. Inače, ja sam ljubitelj slatkastih parfema, onih "dječjih" kako ih ja volim nazvati, ali i ovaj snažni, pravi damski ispostavilo se da je baš po mome ukusu. Najbolje od svega je što je jako dugotrajan. Dolazi u bočici od 50ml. i trenutno ( u katalogu c11 ) košta 39.90KM.
Amazing Paradise - Oriflame



2. Innocent White Lilac - bijeli jorgovan , zeleni listovi i heliotrop






Zakoračite u prekrasan vrt uz ovaj cvjetni miris s bijelim jorgovanom. 50ml.

Bijeli jorgovan ... jorgovan. Moram li vam još nešto napisati osim .. jorgovan. Ovo je parfem mojih snova! Kada bi oni imali miris, mirisali bi na jorgovan, definitivno! Savršena toaletna voda koja me je potpuno očarala. Osim što se na dnevnoj bazi ja mirišem njome ( na udaljenosti od dva milimetra po cijelom tijelu ) obavezno znam i sobu te, svoju posteljinu za spavanje pošpricati istom. Ispočetka, opojni miris jorgovana tjerao me je da kišem no, nisam odustala. Zato za White Lilac ocjena 5 od 5. Iako bih voljela da malo duže traje. Čini mi se da prebrzo izlapi. Trenutno košta 19,95KM.







3.Divine - bambus, orhideja, ljubičica , ruža i sandalovina





Ženstven i moderan cvjetni buket predvođen svježim tonovima bambusa i ljubičice. Srce mirisa čini senzualna mješavina orhideje i ruže koja se zatvara daškom mirisa mošusa i sandalovine. 50ml.     










Ukoliko Amazing Paradise i White Lilac vrište od sjajnih nota koje ih krase, Divine vam šapuće. Nježan parfem u predivnoj plavoj bočica idealan je za dan. Jednostavan i divan. Kratko i jasno.
Trenutno košta 39,90KM.



        





                                           


4.Love Potion Secrets - bijela jagoda, bijeli cvjetovi i bijela čokolada







Iskažite svoje najdublje želje našom uzbudljivom mješavinom jagode i zavodljivih bijelih cvjetova koja doseže svoj vrhunac privlačnim notama kremastog ambera, sandalovine i slasne bijele čokolade. 50ml.










Bočica ove parfemske vode je preslatka!:D Bijela čokolada i jagode potpuno dominiraju nad ostalim notama. Iako sam negdje pročitala da je ovaj parfem svrstan pod "unisex parfem" tj. pod parfeme koje mogu koristiti i muškarce i žene, ovaj parfemska voda je 100% stvorena za prave ženice, za podizanje raspoloženja i za dnevnu uporabu. Trenutno košta 39,95KM, a u novom c11 katalogu možete naći poprilično slične note kod toaletne vode "Memories flirting under fireworks" koja iznosi samo 12,90KM. Prave note za prave princeze, još u ružičastim bočicama. Ma savršeno!:)







Nadam se da ste uživale u još jednom postu i do idućeg čitanja budite mi zdrave, nasmijane i vesele. Voli vas vaša Samra. 





Nema komentara:

Objavi komentar