ponedjeljak, 22. kolovoza 2016.

KREME ZA TIJELO




                                                                     KREME ZA TIJELO

...


Bez njih ne mogu zamisliti svoj dan. Čini mi se da bih prije imala jednu kvalitetnu mirisnu kremu za tijelo ili ulje, nego deset parfema. Zato vam danas, drage moje makeupholičarke, pišem o mojim najdražim kremama za tijelo. 



Uživajte!:)








Prve na redu su Oriflame mirisne kreme za ruke i tijelo. Love potion , Giordani Gold, Milk&Honey i Stardust jedne su od mojih najdražih.

- Love potion - parfemska krema za tijelo sa mirisom začinskog đumbira, cvijeta kakaa i primamljive čokolade potpuno će razbuditi sva vaša osjetila. To je krema bez koje ne bih mogla živjeti. Košta 16,90KM i vrijedi svakog feninga, a njen miris je dugotrajan i predivan.

- Milk&Honey - bogata, hidratantna krema za ruke i tijelo sa čistim organskim ekstraktom meda i mlijeka intenzivno hrani kožu ostavljajući je mekom, glatkom i hidratiziranom. Ispočetka mi i nije toliko prijao jak miris meda, ali s vremenom sam ga zavoljela.7,50KM
-Stardust - ova hidratantna krema kožu ostavlja savršeno glatkom i svilenkastom uz dašak svjetlucavosti. Najviše je volim koristiti za večernje izlaske. Također, miriše predivno.9.90KM
- Giordani Gold - zlatna kraljica - raskošna i hidratantna krema za tijelo sa cvijetno - drvenastim mirisom. 16,90KM.



Love Potion i Starudst zbog njihovog mirisa najčešće koristim za noć, primjerice za večernji izlazak ili spoj, dok Milk&Honey i GG koristim na dnevnoj bazi za posao i kavu sa prijateljima.






Sljedeća na redu su ulja.

- Body&Soul Wellness ulje za tijelo sa mirisom naranče i cimeta ostavlja kožu mekom i svilenkastom, a prije svega miriše fantastično.


-Farmasi massage oil sa Aloe Verom sam kupila zbog njegovom opuštajućeg učinka i nisam se pokajala.





Kreme za tijelo su nešto u što bi ste trebali uložiti, pronaći onu koja najviše odgovara vama i svakodnevno je koristiti, pa čak i ukoliko vam se desi da zbog žurbe zaboravite staviti parfem, ne trebate se brinuti zbog neugodnih mirisa, jer će vaše kreme za tijelo pričati umjesto vas predivnim mirisnim notama.


To bi bilo sve za danas, drage moje, do idućeg čitanja budite mi zdrave, vesele i nasmijane. Voli vas vaša Samra:* 

Nema komentara:

Objavi komentar