srijeda, 31. kolovoza 2016.

KOZMETIKA&LJETOVANJE - I dio - FARMASI









Drage moje makeupholičarke ponovo se druužimo!
Nakon kraćega odmora spremna sam za novi post. Nadam se da uživate u ovome danu, da ste mi odmorne, zdrave, vesele i nasmijane (jer samo to je važno!) Ja sam napokon napunila baterije i baš sam dobro raspoložena, pa vam za naredna tri dana spremam par novih postova. #soexcited


♡Prvi na redu je post o kozmetičkim proizvodima koje sam ponijela na ljetovanje♡




FARMASI - top 5

Fiksator - MakeUp Time Locker
Puder u kamenu - Zen
Osvježivač zraka - Apple Cinnamon
Maramice za skidanje šminke
Sapun - kozje mlijeko

                                     Početi ću sa fiksatorom koji me je potpuno oduševio! 


☼ Fiksator - pravi spas za sve djevojke koje žele da im šminka izgleda besprijekorno satima. Sigurno ste čuli za to čudo u bočici. Neki ga hvale, neki ga kude ( kažu da je nepotreban ), ali jedno je sigurno - morate ga probati! Pogotovo ovaj iz Farmasi kataloga. Odmah na prvu znala sam da ga moram imati u svojoj kolekciji, a s obzirom da sam se spremala za more i duge i tople dane i noći to mi je bio dodatni plus da ga kupim. Ne mogu dopustiti da mi se moje makeup umjetničko djelo na  tek tako razmaže nakon par sati šetnje uz moreツ

I nije! Zahvaljujući Farmasi fiksatoru - MakeUp time locker

Dolazi u bijeloj bočici od 155ml i miriše odlično!ツ a što je najbolje od svega moja šminka uz njega trajala je saatima! Našminkala bih se oko 19:30, nanijela fiksator i uživala u dugim šetnjama bez straha da će mi se puder razmazati ( obrve zapravo , ali psst! ) do kasno u noć. Kad sam ga prvi put našpricala na lice imala sam osjećaj da nekako "vodenast" i da će mi pokvariti makeup, ali sam se prevarila. Brzo se suši i ne ostavlja osjećaj težine i zatezanja.
Moja ocjena - čista petica!ツ


☼ Pod brojem dva nalazi se Farmasi Zen puder u kamenu!


PS.Fotografija je sa interneta, jer mi je zadnji dan ljetovanja ovo čudo ispalo iz ruku i to direktno na pločice:( Ostatak priče i sami znate. Tuga prevelika. Tako da obavezno moram nabaviti još jedan.
Inače, ljeti ne volim stavljati puder u kamenu. Smatram da su tečni puder ili neka BB krema sasvim dovoljni, ali rekoh, ajde da probam. I nisam se pokajala. Nijansu (čini mi se broj 3 ) mi je preporučila Matea Škarica, predivna djevojka kod koje kupujem sve svoje Farmasi proizvode ( bdw. koju možete pronaći na OVOM FB profilu. ) i prezadovoljna sam. Savršena prekrivenost sa mat završetkom je zagarantovana. Najbolje od svega je što je tako lagan i ne ostavlja utisak "maske" ( to mrzim!)

☼ Tri - Osvježivač zraka - On, definitivno, nije #musthave za putovanja, ali ostala potpuno sam očarana njegovim mirisom ( ps. moje ime je Samra Šakanović i ovisna sam o cimetu)
 pa sam ga morala ponijeti sa sobom. Pa što fali? Bočica je mala ( 115ml ) i praktična, a najbolje od svega dolazi i u većem pakiranju od 375ml! Uskoro treba da mi stigne još jedan sa mirisom kave! #jedvačekam  




☼  Brooj četiri - Farmasi maramice za skidanje šminke - 5+
Navečer svoju šminku nikada ne skidam maramicama, za mene je umivanje obavezno, a ostatke maskare ( koja mi se poslije umivanja razmaže ) skidam njima. Niti sa jednim prije nisam bila posebno oduševljena kao sa ovima. Jednu večer odlučila sam da probam skinuti puder s njima ( bilo mi je strašno mrsko ustati iz kreveta ), ali sat - dva poslije đavo mi nije dao mira pa sam morala ustati i umiti se i za divno čudo na mome peškiru nije bilo niti traga od ostataka pudera. 






Koštaju samo 2,00KM! Mislim da bolje, a jeftinije ne može.
Umivanje prije spavanje je o-b-a-v-e-z-n-o, ali ukoliko vam se jako spava ili ste stigli kasno iz izlaska i jedino za što sada imate snage je baciti se u krevet, definitivno, bih preporučila Farmasi maramice za skidanje šminke. #like







☼ Broj pet - Farmasi sapun sa kozjim mlijekom ( koji sam zaboravila u apartmanuuu na moru ).
Iskreno sada,khm, kupila sam ga tek onako. Da isprobam, a i koštao je 3,00KM ( sve što vidim jeftinije od 5,00KM moram imati, iako mi ne treba i možda nikada i neće, alii .. znam to je bolest no, što ću ) i onda me je spasio! Predzadnji dan dobila sam alergeni osip koji je dodatno nagrizla morska voda ( šmrc ) i već kada sam pomislila da se mogu pozdraviti sa svojim uživanjem, izvukla sam sapun od kozjeg mlijeka i nakon samo dva tuširanja osip se potpuno povukao! Nevjerovatno. Znam da je kozje mlijeko jako zdravo no, mislila sam sapun kao sapun. Isti kao i svaki drugi, ali ovaj iz Farmasi kataloga potpuno me je razuvjerio. Za njega ocjena od 1  do 5 je 100! Spasio mi je život! Zapravo, učinio je da dosadni osip nestane, ali i to velika stvar! #svepohvale
 Već sam naručila još jedan!

Osim ovih top 5 proizvoda izdvojila bih i Farmasi pastu za zube AloeGel, Relax ulje za masažu i Ginseng šampon ( kupila sam četiri komada! koštao je 2,55KM pa vam je sve jasno, maloprije spomenuta bolest!:P )




To bi bilo to za ovaj put drage moje makeupholičarke, čitamo se uskoro, za par sati zapravo sa drugim dijelom - "Što sam sve ponijela na ljetovanje" . Ako želite naručiti nešto od ovih proizvoda ( a sa područja ste općine Orašje) obavezno se javite Matei, a ako ste pak iz Sarajeva i tamo imam jednu divnu djevojku za vas - Dajana Hadžiomerović znam da će vam rado pomoći. Možete je pronaći na linku OVDJE.





Do idućeg čitanja , puno vas voli vaša Samra:*



Nema komentara:

Objavi komentar