srijeda, 31. kolovoza 2016.

KOZMETIKA&LJETOVANJE - II dio - ORIFLAME







iiii odmah nastavljamo dalje ツ
Što sam nosila na ljetovanje - drugi dio




ORIFLAME - top 5


Krema za lice - Essentials
Blemish Solver - Love Nature
Balzam za usne 
Activelle deodorant - Green Tea
Korektor - Love Nature


☼☼ Krema za lice - bez nje, definitivno, ne mogu zamisliti jedan dan, a kamo li ljetovanje. 
Krema = #musthave
a ova iz Oriflamea je f-e-n-o-m-e-n-a-l-n-a. Koristim je već mjesecima i savršeno mi odgovara. Znam da je svaka koža drugačija, ali ovu Essentials dnevnu kremu bih preporučila svima. Hidratizira, hrani i štiti kožu i tako diiivno miriše. Već od prvog korištenja znala sam da ćemo se još dugo "družiti", tako da sam odmah kupila pet komada iste. ( da, bila je na sniženju - ako ste čitali prethodni post znate o čemu je riječ)





☼Blemish Solver - Love Nature 


Love Nature Blesmish Solver svi morate imati! Odmah! Obavezno. Kontaktirajte svog najbližeg Oriflame konzultanta i naručite ovo čudo! O čemu je riječ? Zamislite .. ukoliko vam u najgoroj mogućoj situaciji ( prije važnog sastanka, nekog spoja i sl.) iskoči strašna nemam zvana - prištić dovoljno je da utapkate malo ove antibakterijske otopine na njega i u roku par sati potpuno će nestati, kao da nikada nije ni postajao. Obavezno izbjegavati područje oko očiju.


O tome koliko je dobra ova antibakterijska otopina govori vam činjenica da sam kupila odmah dva komada, a nije bio na sniženju. ( znam .. sve mi je jasno, a i vama - morate je imati )



☼ Tender Care univerzalni balzam - vraća vlagu isušenim područjima i obnavlja mekoću i gipkost kože. Prikladan je za njegu usana, lica, pokožica noktiju ili bilo kojeg područja koje je oštećeno, suho ili grubo. Ja ga koristim za usne. 



☼ Activelle Green Tea Fresh roll-on za 24satnu zaštitu - Inače, kada biram dezodoranse obavezno kupujem one sa "napadačkim" nazivima tipa #ExtraProtect , #48ours i slično, a zapostavljam ove nježne #Fresh, #Lady, #Breeze i ostale. Čini mi se što je naziv jači da će i djelovanje istoga biti jaće. Plus ne podnosim parfemske dezodoranse, a ovaj Green Tea kupila sam tek onako, ni sama ne znam zašto .. možda jer volim zeleni čaj, pa sam mislila da će mi dobro doći. I nisam pogriješila. Miris ovoga roll-ona je predivan, tako nježan i prijatan, a njegovo djelovanje extra efikasno. Jako mi se sviđa. Odličan je za ljeto. 





☼ I za kraj - korektor Love Nature sa uljem čajevca. Čajevac je čudo. To već i ptičice na grani znaju, pa sam morala isprobati i ovaj korektor. Zelena strana je za ciljano djelovanje - isušivanje prištića, a bež za potpuno prekrivanje. Primijetila sam ga dosta djevojaka koristi, i ubrzo shvatila zašto. Ukoliko se spremate za izlazak, a borite se sa nekom nesavršenosti na koži ovaj korektor je prava stvar za vas. 





Osim ovih top 5 proizvoda izdvojila bih i DreamCream kremu za ruke, Amazing Paradise parfem, The One tekući puder i FeetUp Cooling Breeze kremu za stopala.


Što se tiče kozmetike - to bi bilo to drage moje makeupholičarke,
nadam se da ste uživale .. i čitamo se uskoro. Pripremila sam za vas još mnoogo toga:*

Vaša Samra







Nema komentara:

Objavi komentar